Lördag

Då var det lördag och min jobbhelg. Har varit bortskämd med att få vara ledig de senaste tre helgerna men nu är det som vanligt igen med jobb varannan helg. Har haft en jättebra vecka där jag och Kim har hunnit en sväng till IKEA, plockat ihop saker till en loppis, skruvat möbler och fixat i Kims gamingrum och ätit grillat hos mamma och pappa (fast tillagat av Sanna och Sami) två gånger, städat och tvättat bilarna. Jag har även jobbat, börjat se en ny serie, hunnit spela lite ARK och fått min bil såld. 
 
Blir lite pusslande ett tag framöver nu när vi bara har Kims bil. Men förhoppningsvis ska jag hitta en ny bil inom en snar framtid. 
 
Idag jobbar jag till klockan tre och så får vi se vad som händer sen. Skulle behöva städa pga jag har kläder och smink utspralade över hela huset, typ 18 ton tvätt och virvlande dammråttor. :-) Men det kändes som en sjukt tråkig lördagsaktivitet så vi får se. 

Kommentera här: