vidbränd !!!

jag har bränt mig i solen. och inte lite heller. under natten har jag vaknat pga smärtor orsakat av mitt vassa, hårda täcke. som egentligen är det fluffigaste, största, mjuka täcke som finns. men nu, under dessa vidbrända omständigheter så gör det ont för minsta lilla. mina bh-band känns ungefär som spänband som är alldeles för hårt åtdragna, och mitt ansikte är bränt till den grad då jag inte kan göra en min pga stelhet och smärta. ungefär som en ansiktsmask som har stelnat, så känns mitt kräftliknande face.

trots det, ska jag i 42 graders värme bege mig till bangtao beach med skellefteborna. det lär göra ont, jag lär plågas. men, det som inte dödar det härdar. jag sätter hårt mot hårt.
1 Kim:

skriven

hehe, det gör du rätt i! lite pain kan inte stoppa dig inte ;)

2 Anonymous:

skriven

Lika löser lika! Ett känt begrepp inom kemins värd.. ibland.. Fett löses upp med mer fett. Smärtan försvinner om man får ny smärta. Solbränna löses med mer sol. Mitt knä läker fint! <---- Hur skulle du tolka det där ?? Det jag menar är att det läker= blir bättre, håller på att helas.



Simma lugnt och se till så att du aktar räkorna i oceanen.

Kommentera här: