lista

FÖR 10 ÅR SEDAN
1. var jag 5 år och ca 9 månader
2. gick i 6års och hade fri lek hela tiden, var så grymt nöjd!
3. var jocke wennberg och frida larsson mina bästa vänner

FÖR 5 ÅR SEDAN
1. gick jag på mellanstadiet
2. var lunar min passion i livet </3
3. och jag var bästis med emma magnusson

FÖR 3 ÅR SEDAN
1. började jag i 7a, le gäng var ett faktum från första stund! (eller var det 4 år sen? :O) haha
2. var halvfodervärd på pontus, en crazyponie
3. och kände mig riktigt cool som gick på högstadiet

FÖR 2 ÅR SEDAN
1. gick i en underbar och älskvärd klass med ljuvligt folk
2. var dock gud förbannat skoltrött och ville bara gråta när jag tänkte på hortlax äckelskola
3. fick jag zita <3

FÖR 1 ÅR SEDAN
1. gick nian, gjorde lejda saker
2. var i kikkijaure med jocke,marcus,lisa och robban, jocke körde sönder deras bil
3. kämpade jag för att motionera bort zitas sommarmage

FÖR ETT HALV ÅR SEDAN
1. längtade jag som fan efter sommarlov, men fasade för att skiljas från klassen!
2. var jag på klassresa med världens bästa 9a
3.och hilles hjärna rann ut

FÖR EN MÅNAD SEDAN
1. skolan började, min klass är wonderbaum!
2. hittade jag på massa roligheter med mina kompanjoner
3. vad gjorde jag egentligen?! kommer it på nå å skriva :o

IGÅR
1. var det söndag
2. jag var först med jonas, sen hälsade vi på sandra och sen på kvällen var jag med marcus :))
3. började jag typ gråta när jonas tog mina popcorn

IDAG
1. har jag skrattat så jag började krampa
2. har jag varit hurtigt och joggat hela vägen tillbaka till skolan efter att jag just åkt buss därifrån :o
3. har jag motionerat zita mitt i skogen och det var hur mörkt som helst :s men hon var duktig <3

IMORGON
1. är det tisdag
2. och jag har hoppträning (Y)
3. och hoppas på att zita sköter sig lika exemplariskt som förra veckan
1 Jonas:

skriven

Det värsta var att du verkligen började gråta?!?

Nervöst sammanbrott kanske :)

sen brotta jag ner dig så du blev lugn men ändå var du som helt galen! :O

2 sandrala:

skriven

hahahaha HILLES HJÄRNA!!!!!!!!!!!!!!!!

3 Ceperaliz:

skriven

jonas :@ du brottade inte alls ner mig, jag lät dig vinna med flit. och jag vet inte varför jag blev så krampig och tårögd men jag kände mig inte nervös iallafall, det kändes mer som om hela min värld hade tagits ifrån mig :o

Kommentera här: