myrstackarna...

idag var jag ute på en promenad med min kompanjon isapelle. vi gick en väldigt grusig väg, trodde vi... tills det visade sig att gruset inte alls var grus, utan gigantiska myror. djurälskare som vi är så kunde vi såklart inte låta bli att gå på myrskådning, därför tog vi närmaste spade och grävde en grop i boet deras. och se på tusan, vi grävde så pass bra att vi hamnade mitt i barnkammaren, där drottnigen befann sig i full färd att ta hand om sina avkommor.

vad vi tyvärr inte tänkte på var att vi kanske borde sluta gräva. så osmarta som vi var så högg vi ivrigt med spaden i boet deras ännu en gång, och träffade såklart käpprätt i drottninghelvetet som gick av på mitten :O en gul sörja sipprade ut från båda halvorna på drottningen... myror är tydligen sånna att dör deras partner, så dör som själva. och eftersom drottningen är den enda kvinnan i boet, och hon var död så skapade det såklart stor förödelse i myrstacken. och det allt för livliga boet hade helt plötsligt förvandlats till en massgrav. jag och isapelle hade förvandlats till massmördare!!!!111 FASA :O

1 Kim:

skriven

:O ni får några minuter på er att springa innan jag ringer polisen

Kommentera här: