Måndag.

Vilken härlig dag, solen kan verkligen få en på bra humör! Jag och Emelie gick in till stan efter skolan och då passade jag på att kolla på lite mobiltelefoner, min börjar vara inne på sista refrängen nu om man säger som så. Har kommit fram till att jag nog vill ha en HTC Desire Z, har hört jättebra om de telefonerna och jag gillar att det är både touch och ett vanligt tangentbord. Sen är de väl kanske inte världens snyggaste telefon men det är ju funktionerna som räknas och den ska tydligen vara en av de snabbaste surftelefonerna på marknaden!





Sen mötte jag upp pappa och vi drog förbi solariet en sväng, känns bra att ha en "grund" nu när vi snart ska utomlands så att vi inte bränner ihjäl oss där borta i värmen. Sen hinner man ju inte heller bli så himla brun på två veckor (iallafall inte om man heter Celia Öhman) så då känns det bra att jag har fuskat lite innan så att jag iallafall hinner få lite färg på mig.

Just nu sitter jag och ser på det senaste avsnittet från ponnyakuten, har du inte sett det ännu så klicka här för att se det. Är det bara jag som tycker det låter så fult när Tobbe ska berömma hästarna och säger "brrrrrraaaa" på skånska, haha? Det blir som ett helt annat ord när man harklar fram R:et! :D


Kommentera här: