Tisdag?

Bara för mig blogg.se ser fuckat ut? Vissa inlägg hamnar typ i menyspalten, inte läckert mina vänner, inte läckert. Annars då? Ville ta mitt liv när väckaren ringde imorse, vaknade tusentals gånger under natten/morgonen i rädsla av att jag hade försovit mig men så var ju inte fallet så när väckaren tillslut ringde var jag död. Jäklarns alltså.

Igår var jag på nodo med Isabelle, Johanna och Melanie. Det hela slutade dock med att vi gick på Sunes istället, men det passar ju mig med mitt slitna utseende och mina stora huvtröjor. Var himla trevligt med lite tjejsnack, sådant är alltid behövligt. Där i kring halv elva, elva skjutsade Isabelle hem mig till Kim så att jag kunde sova.

Idag har jag ingen aning om vad som händer, är hästfri och billös så jag antar att det inte blir så mycket vettigt gjort, förutom att jobba då.

Kommentera här: