Update

Är fortfarande groteskt förkyld och snorar okontrollerat men febern börjar tack och lov ge sig. Har därför tagit mig i kragen och köpt lite nya kläder. Det är helt fantastiskt hur jag kan ha så mycket kläder att det inte ryms i en hel garderob men trots det inte ha ett enda par jeans som passar och går omkring i samma trasor jag haft sedan femton år tillbaka typ. Därför håller jag nu på att rensa min garderob så jag rymmer något nytt.
 
Hade faktiskt tänkt göra en traderasida (eller vad det då heter) och lägga ut de plagg jag inte ska ha kvar där. Kanske man får sig en slant eller två så jag kan köpa ytterligare nya kläder, för tro mig, det behövs. Är sååå less på mina gamla kläder så jag behöver verkligen göra en ordentlig uppdatering av ALLT.
 
Nej ni, nu ska jag fortsätta med rensningen så kanske det dyker upp lite kläder här senare ifall någon skulle vara intresserad och ifall jag ids. Hörs sen!

Kommentera här: