Hej där.

Här blir inga barn gjorda alltså, jisses så dött! Jobbade hela förra veckan och det blev även tre utgångar på det. Var riktigt roligt i torsdags när det blev spontan utgång med Kim, vi satt på Kittel och drack öl och sedan fick vi sällskap av Kims kompanjoner. Fick även Kim att göra en tungpiercing, är allt lite smånöjd! Det är så sjukt snyggt, hehe. (Är lite extra kär just nu).
 
Fredag och lördag vart däremot inte lika mycket att hurra för, min pöjk fick inte i sig mat pga tungpiercingen på fredagen och blev inte onykter heller för den delen och på lördagen var jag jättetrött så blev tidig hemgång båda dagarna! Så då tog vi revansch igår och drog in och åkte lite karuseller under dagen.
 
Igår hann jag även med mitt första(!!!!) strandhäng på hela sommaren. Har varit dåligt väder varenda jävla dag jag har varit ledig under HELA sommaren förutom nu i helgen. Så då blev det att steka lite, äntligeeeen. Och idag har jag jobbat, har varit så mycket disk att mina händer är helt trasiga. 
 
Och ikväll blir det att mysa med min pojke, har en liten gibbhörna i hans säng där jag har allt jag kan behöva. Datorn, cola, marabou, snus, mobil, parfym, deo, doodles och mjukisbyxor. Awesome.
 
 
 
 
 

Kommentera här: