Tidig önskelista.

Jo ni, nu börjar det allt närma sig snö och kyla och då även jul. För en gångs skull är jag ute i god tid med vad jag önskar mig i födelsedagspresent/julklapp så alla som tycker att jag har varit ett snällt barn i år får gärna se till så att tomten kommer med någon av nedstående grejer. Klicka på produktnamnet för att komma till sidan man kan beställa på!
 
 
Mattes padd (<-- klicka för att komma dit den säljs) med fyllning baktill i storlek large, 1235:- 
 
 
 
 
 
BD therapeutic soft gel padd (finns bara onesize), 439:- 
 
 
Christina Sport schabrak orange, strl full 799:-
 
 
 
 
BR benskydd i strl full (vill dock inte ha dessa om inte schabraket ovan också kommer med tomten, då jag inte har något att matcha dom med annars) 399:-
 
 
 

Christina Sport schabrak sweflag, strl full 869:-
 
 
 
 
Mexikansk nosgrimma elastisk, strl full färg svart, 760:- (vill ha denna sooo bad, men kan vara lite krånglig att beställa då man måste ta kontakt med någon av equipes återförsäljare och inte bara kan beställa den direkt från internet. Klicka på länken och sedan på återförsäljare för att se vart man kan ringa för att beställa) 
 
 
 

Kommentera här: