Måndag

Då var det måndag och ny vecka. Vaknade före väckaren ringde imorse och kände mig förvånansvärt utvilad. Det är inte likt mig och speciellt inte före halv sex på morgonen. 


Helgen har varit härlig. I lördags på dagen gick jag på stan med mamma. Hon hjälpte mig hitta gardiner till köket och så blev jag bjuden på lunch. På kvällen blev det party och gårdagen spenderade jag med att ligga lugnt och stilla i soffan och lova mig själv att aldrig dricka alkohol igen. Blev inte människa förän sent på eftermiddagen och när huvudvärken äntligen hade släppt så hann jag bara se på två avsnitt av How I met your mother innan det var dags att gå och lägga sig. 

Den här veckan blir fullspeckad i jobb (förutom imorgon då jag är ledig) och några andra planer än det har jag inte än så länge. 

Kommentera här: