Onsdag

I måndags åkte jag ned till Umeå för skola. Vi har kört pencil technique i tre dagar, en sminkteknik som inte är helt enkel. Kim kom ned och höll mig sällskap så vi har gått på stan, varit på IKEA, ätit på Vezzo och myst på hotellrummet. 

Idag kom vi hem och innanför dörren möttes jag av våran älskade torktumlare som levererades till oss igår. Har redan hunnit testa den och den gör sitt jobb med bravur. Den spelar till och med en glad liten melodi när den är färdig. Är så nöjd!

Resten av dagen har spenderats med att skotta gården och slå in en hel drös med julklappar. Älskar att pyssla och skapa med händerna så jag tycker verkligen att det är en fröjd att slå in julklappar och presenter. Nu ska jag kolla om vi har något gott att mumsa på och mysa ned mig framför tv:n resten av kvällen. Heidoo!

Kommentera här: