Lista

Vad skulle du aldrig

Äta?  - Hundkött, kattkött, människokött.. 

Dricka- Portello, vin

Skoja om?  - Denna var faktiskt svår.. men typ människohandel, våldtäkter och liknande fruktansvärda saker.

Ha på kroppen- Någon annans hud... 

Vilja uppleva? - Att någon i min närhet går bort i för ung ålder. Eller helst aldrig någonsin.

Kunna arbeta med? - Som kock. Så jäkla jobbigt att stå i matos hela dagarna. Och stressigt!

Säga nej till?  - Att skaffa en djurbebis av valfri art. Obs insekter räknar jag icket in här.

Googla- Bilder på lik och döda kroppar.

Göra offentligt- Gå utan kläder.

Blogga om- Privata händelser, hemligheter, allmänt saker som man kanske någon gång tänker men inte säger högt.


Vad hittar man alltid/ofta…

På ditt skrivbord?  - Godispapper, något halvtomt glas och typ en tallrik. *matvrak*

Under din säng? - Kläder som glömts bort och dammtussar... 

I din jackficka? - Nycklar, snus och kanske någon snodd.

Bakom din kylskåpsdörr?  - Saker som i princip alltid finns där är smör, krossade tomater, beasås och champinjonstuvning. Inte för att jag äter det jämt utan snarare för att det aldrig tar slut, haha.

Vid sidan av ditt handfat- Bara tvål, tandkräm och tandborste.

Högst upp i din bokhylla?  - Jag har inte ens en bokhylla, kan nog räkna på en hand hur många böcker som finns i vårat hus, haha.

Längst ner i din tvättkorg?  - Ett par stickade tjocksockar som jag inte vet om jag kan tvätta i maskin eller inte. Dom har legat där säkert ett år hahaha.

Framför näsan på dig?  - Utan konkurrens så är det min telefon. Är klistrad vid den 24/7 utan att överdriva. 

dina tankar? - Jag tänker ofta på jobbet, hur mitt liv kommer se ut i framtiden, "worst case" scenarion och vad jag kan göra för att undvika att en sån situation ska uppstå och vad jag skulle göra om jag vann en massa pengar.


Kommentera här: