04.42

Torsdagen blev också en riktigt härlig sommardag. Jag sov till halv tre efter att ha gått av mitt nattpass vid 07 och hoppade direkt i bikinin efter jag vaknat. Körde sedan hem till Jim där min kära pojkvän och större delen av vårt gäng hängde. Det solades, åts glass, kördes vattenskoter, lektes med paddleboard och mumsades på jordgubbar och vattenmelon. 

Till middag beställde vi alla sushi från Odod och efter att vi ätit åkte jag hem för att hinna vila en stund före jobbet. Jag känner mig lite piggare denna natt än vad jag gjorde förra men jag har en hemsk hosta som vägrar ge sig. Tur att hotellet har många våningar, annars hade jag väl väckt alla gäster så som jag hostar. 

Avslutar med en bild på Diesel tagen av Nalle när vi var på grönan i förrgår. Min älskade, älskade hund.

(null)

Kommentera här: