Hej.

Oj så förvirrad jag blev, vad kör man för hälsningsfras denna tid på dygnet? Jag förstår att god morgon är mest lämpligt men då jag inte gått och lagt mig ännu så kändes det inte rätt. Jag jobbar nämligen natt nu i några dagar efter att ha varit ledig i princip hela veckan. En av dagarna åkte jag och Kim upp till Tovas stuga där hon och Alexander var tillsammans med Robin och Alva. Vi åt grillat och drack öl och hade det väldigt mysigt. 
 
I onsdags drog PDOL igång. Jag har varit där och ätit varje dag, hehe. Maten är verkligen det jag ser fram emot mest. I och med att jag jobbar natt hela helgen så missar jag festligheterna men jag hann faktiskt med ett litet festivalbesök igår med Alva och Nalle. Jag var i valet och kvalet hur jag skulle göra, jag känner inte att jag direkt missar något som inte kommer gå ut och festa och hänga på öltält hela helgen som man gjorde förr i tiden men jag är ändå glad att jag beslutade mig för att gå ut igår. Vi hade en riktigt trevlig kväll och jag somnade trött och glad kring halv fyra. 
 
Nu ser jag fram emot att klockan ska bli 07 så att jag får fara hem och sova. Det är alltid lite segt och tröttsamt att gå på ett nattpass när man inte riktigt är i fas dygnsmässigt. Lika jobbigt när man sedan går av nattpassen och från en dag till en annan ska leva enligt "vanliga" tider igen. Jaja, nu ska jag gäspa vidare och hoppas på att mitt arbetspass blir lugnt och skönt resten av tiden. Tjingelingen!

Kommentera här: