Fredag

Då var fredagen över. Jag har varit i farten ändå sedan jag klev upp, det är inte varje dag min agenda är så pass full.  Jag och Kim har fixat ute på gården i några timmar och varit tre svängar till soptippen med sten och asfalt. Våran gård ser ut som en krigszon just nu, halva framsidan är uppgrävd nu när vi håller på att bredda infarten. 

Vid middagstid följde jag med Nalle på MAX, mest som sällskap då jag och Kim skulle ut och äta sen. Det blev även en sväng på systemet för att köpa alkohol inför Cascada som vi ska åka och se imorgon (idag lol, klockan är efter 00). 

När jag kom hem tog jag en dusch och sedan packade jag in Diesel i bilen och åkte hem till Alle och Tova för en promenad. Deras valp är såå söt och det är bra för Diesel att få träffa henne så att dom så småningom kan bli kompisar när hon blir större. Just nu är hon inte riktigt kompismaterial i Diesels ögon, han fattar nog knappt vad den lilla lurvbollen är för något haha. 

När jag kom hem så plockade vi ihop lite och jag dammsög, sen kom mina föräldrar på ett snabbt besök. Mamma hade med sig en kollega från Stockholm också som fick se hur vi bodde. Efter dom hade åkt så for jag och Kim och plockade upp hans mamma och mormor och så bjöd vi dom på middag på Pinchos. Mycket trevligt och gott! 

Vi var hemma igen kring 22.30 och då började jag packa inför imorgon (idag) när vi åker till Lycksele med Alva, Robin, Nalle och Emmelie för att bo på hotell, gå på spa och se Cascada. Mitt tonåriga hjärta slår volter av lycka. 

Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar så hade jag sen tänkt krypa till kojs så att jag inte är en zombie imorgon när Alva och Robin kommer och plockar upp oss. 


(null)
(null)
(null)

Haha, för någon kväll sen.

Kommentera här: