Fredag

Då var fredagen över och jag ligger i sängen och laddar för uppstigning 05.30. Klockan är 01.50 nu, jag är alltid så duktig på att lägga mig i tid. :)) 

Min fredag har iallafall bestått av en fantastisk sovmorgon, en härlig skogspromenad med Alva och hundarna, operation bli av med krypen i min favvoplanta (okej nu ljög jag, alla mina växter har en särskild plats i hjärtat) och så har jag planterat om min elefantöra och flyttat elefantbebisarna den fått i egna krukor.

Har gjort lite olika valtester också och har tillslut bestämt mig för vad jag kommer rösta på imorgon. Både i riksdag, landsting och kommun. Det blir inte samma hela vägen igenom. Jag tycker det är så svårt med att välja vem man ska lägga sin röst på, det finns ju inget parti man (jag) håller med om allt. Det finns visa saker där jag tänker "åh, det här är ju jättebra och viktigt!" för att sedan inse "men vad i hela, det här håller jag VERKLIGEN inte med om". Klurigt. Jag är inte heller särskilt insatt i politik men har såklart försökt läsa på lite nu. Känns som att detta val är viktigare än någonsin.

Avslutar med lite bilder från dagen. 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Kommentera här: