Framme!

God morgon från ett varmt och fuktigt thailand! Klockan är strax före sju på morgonen och jag har dragit på mig en sval och skön sarong och sitter ute på vår lilla altan och lyssnar på syrsor och fågelsång. 

Fram till thailand kom vi igår morse efter en lååång resa som faktiskt gått jättebra. Vi hade väldigt tur med våra platser på långflyget, jag bad om att få byta platser dels pga. min flygrädsla då jag gärna sitter nära ett fönster men även för att vi skulle få sitta tillsammans alla fyra. Så då löste dom så att vi hamnade på samma rad, brevid ett fönster och längst fram på vår sektion vilket innebar att vi fick extra benutrymme. Yey! 

Fram till hotellet kom vi kring klockan tolv på dagen, våra rum var inte riktigt klara då så vi slet fram badkläderna och gick och la oss vid poolen. På de två timmar vi låg där lyckades jag självklart bränna mig, trots solskyddsfaktor 50. Resten av dagen bestod av en promenad för att lära känna området, middag på restaurangen och shopping av behövligheter så som vatten, strandväska osv. Sedan blev det en tidig kväll då vi alla hade varit vakna närmre 24 timmar.

Kommentera här: