Hôla

Heeej! Wi-fit på hotellet strular en hel del till och från så det har inte varit det lättaste att ta sig in för att blogga. Men nu så!

Vi har det fantastiskt bra här borta i värmen. Strålande sol varje dag och ljumma vindar. Igår var det alla hjärtans dag och Kim och Robin hade slagit på stort och överraskade mig och Alva med att ha bokat in oss på ett spa där vi fick välja vad vi ville. Vi valde en behandling som var tre timmar lång där vi först fick fotmassage, sedan helkroppsmassage och till sist hårbottensmassage. Den sistnämnda var så himla skön, jag är verkligen svag för huvudmassage. När vi var klara med behandlingen så fick vi håret schamponerat och fönat och sedan manikyr. 

Till kvällen hade dom bokat bord på en restaurang. Robin tog Alva till en restaurang i Karon som ägdes av en svensk. Restaurangen var visst var jättebra så dit vi alla ska åka någon kväll. Kim hade bokat bord åt oss på Kata Rocks och det var så sjuukt fint där. När vi kom fram fick vi hoppa in i en golfbil som körde oss till restaurangen och när vi väl var framme där höll jag nästan på att smälla av för att det var så fint. Vi fick varsin fördrink och sedan serverades en fyra rätters meny som var bland det godaste jag ätit. Utsikten från där vi satt var magisk och det sköts fyrverkerier och släpptes upp ljuslyktor som fyllde himlen. Jag hade ingen aning om att Kim bokat allt detta så jag blev verkligen överraskad. Han är bara bäst, min kille. Älskar honom så mycket!

Utöver en helt fantastisk alla hjärtans dag så har vi hunnit med sol och bad på Bang tao beach, shopping på Jungceylon, sol och bad på Paradise beach och strosing på marknader.

Vi har det som sagt helt fantastiskt. Bjuder på lite bilder från de senaste dagarna.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: