Onsdag

Det är lång tid mellan blogginläggen och då kan man tycka att jag ska ha en jäkla massa att berätta när jag väl bloggar, men mina dagar ser ganska likadana ut och det har inte hänt något utöver det vanliga så då har jag svårt att komma på vad jag ska skriva om. 
 
Idag vaknade jag iallafall av mig själv före väckaren ringde och hann kliva upp och starta en tvätt och städa lite före Bra golv och Berry Alloc kom ut till oss för att kika på vårt köksgolv. Ytan på golvet har börjat släppa från underskiktet så att det sticker upp kanter lite här och var. Inte så roligt på ett golv som köptes nytt för två år sedan.
 
Kring halv två åkte jag till farmor och farfar och lämnade av Diesel och fick mig lite pannkaka till lunch och sedan körde jag till jobbet där jag befinner mig nu. Jobbar till 23 ikväll och så börjar jag 06.30 imorgon. Vändpassen är ingen favorit men någon gång måste man ju ha dom också.  
 
I helgen är jag ledig och det ska bli så skönt. Har jobbat mycket helg i höst och i vinter (jobbar varannan helg redan som det är så det blir plötsligt många helger i rad när man tar på sig extra) och det är bra - jag behöver ju pengar. Men samtidigt är det under helgerna jag har som bäst möjlighet att kunna umgås med vänner och familj som annars jobbar alla vardagar så jag ser fram emot att vara ledig. På fredagen lutar det mot att umgås med Nalle och på lördag ska jag och Kim och äta middag hos mina föräldrar tillsammans med Sanna och Sami. Längtar! 

Kommentera här: